asli08 hayır şişede pastörize süt ile yapıyorum. Şoktan aldım hem maya hemde pastörize süt. İkisini bi tencerede karıştırıp kavanozlara paylaştırdım. Makineyi çalıştırdım 10 saat bekletip kapattım. Kavanozlar biraz ılıyınca buzdolabına aldım 1 günde dolapta beklettim 🥰