Selam kızlar bebeğim 6 ay 20 günlük 5. Ayda tadımlara geçtik sadece mamayla besleniyor tadımlar bitti öğünlere geçtik doktorumuz günde 4 öğün ver dedi ama ben 3 verebiliyorum sabah kahvaltı ( yumurta,peynir,avakado gibi) öğlen yoğurt, meyve yada bazen karıştırıyorum biraz da bebek bisküvisiyle akşam da mutlaka ilik suyuna çorba sebzeli vs gibi bu öğünleri nasıl değiştirmeliyim öğlen yemeği yemiyor şuan doktor 4 öğün dedi ben bu şekilde 3 veriyorum valla kafam karıştı ne yedireceğimi şaşırdım 😅 çorba vs yerine neler yapabilirim böyle yani öğlen çorba yedirsem akşam ne yediricem mesela yada akşam çorba yese öğlen yemeği olarak ne yapabilirim yada yapmalımıyım helppp 😂