Selam canım anneler 15 aylik oğlumun dilinde ve dudaklarının iç kısmında beyaz beyaz lekeler hafif yara gibi şeyler vardı doktora gittik mantar dedi. İnanılmaz titiz davranıyorum. Evde bile emzigi yere düşse sıcak suyla yıkamadan vermiyorum her gün biberon suluk emzik vs hepsini steril makinesine atıyorum. Ellerini devamlı yıkıyorum plastik oyuncaklarını düzenli olarak yıkıyorum ama neden oldu bilmiyorum. Dişlerinde de çürük başlangıcı oldu ki her akşam düzenli dişlerini fircaliyorum. Yemek yedirirken kasigini uflemem bile kendi isirdigim seyi yedirmem. Hijyene vs bu kadar dikkat ederken neden olmuş olabilir? Vitamin eksikligi vs bu duruma sebep olur mu?