Beyzaecrin96 internetten ben de baktım ama bunlardan biri olamaz sebep. İlk başta havalar soğuk gitti, kar vardı ondan mı diye düşündüm. Ama havalar da düzeldi. O arada sütün markasını da değiştirdim, kendi mayamda sorun olmuşsa diye mayayı da hem sütü aldığım yerden, hem de annemden alarak ayrı ayrı yaptım, yine aynı.
Bir de öyle az miktarda da değil, bi seferde 3-4 kg sütten yapıyorum, haftada da 2 kere yaparım. Ama bebeğime 1 kaşık veremiyorum. Kendimiz de ziyan olmasın diye yiyoruz ama zararı var mı onu da bilmiyorum ve hiç de severek yemiyoruz.