likeli canmanayvesuyu bildiğim kadarıyla sadece 2. Ay yapılan verem aşısından sonra banyo yasak. Ben verem hariç tüm aşılardan sonra yıkadım bebeğimi bir problem yaşamadım.
suhedaaaaa canmanayvesuyu Bana sadece veremden sonra yıkanmaz dediler diğerlerinde yıkayabilirsin dediler
canmanayvesuyu rana0234 Ezgiakyol Pirasalipuding likeli suhedaaaaa suhedaaaaa internette de sadece verem sonrası yıkanmaz diyor benim de kafam karıştı o yüzden size bir sorayım dedim ama burda da bi kafa karışıklığı var 😂🥲
likeli canmanayvesuyu 😄ben aşıları doktorda yaptırıyorum sadece veremde uyardı 3 gün banyo yok diye. Sonrasında diğer aşılarda da sorduğum oldu banyo konusunu verem aşısı hariç banyo serbest demişti bizim doktor. Ama karar sizin tabii. İçinize sinmiyorsa yıkamayın 1 gün yıkanmasa bir şey olmaz
canmanayvesuyu likeli gmz10 ayy sağolun kızlar arada kaldım biraz. Ya ben bebeden sonra huylandım birazcık da böyle aşıya falan gidince hastaneye gittiğimiz zaman gelince yıkıyorum içim öyle rahat ediyor 2. Ay hariç hepsinde yıkamıştım 😂
gmz10 canmanayvesuyu Aslında 2. Ay hariç yıkayabilirsiniz diyorlar da, hemşire öyle diyince de yıkayamıyorum😅
TulayGeriDon canmanayvesuyu bizim ebe de yıkama der. Her aşı da . 1 gün sonra yika. Hatta mümkünse 2 gün sonra yika der
canmanayvesuyu TulayGeriDon incismommy ben de hemşireyim ama kendi çocuğum olunca saf gibi oldum 😂🫠 aslında mantıken yıkanabilir hepsi kas içine yapılıyor 2. Aydaki derialtına yapılıyor o yüzden yıkanması önerilmiyor muhtemelen
incibetul Konuyla çok alakasız ama 6 aylık bebek herkesin diye böyle bir şey soracağım kızlar bebekleriniz isimine bakıyor mu
canmanayvesuyu incibetul bakıyor çoğunlukla ama sese bakıyor da olabilir ismini tanıdığı için mi bakıyor her seferinde emin değilim