Merhaba kızlar. 3 yasında kızımı rontgen icin doktora götürdük. Koridorun sonunu rontgen odaları yapmslar sağlı sollu. Cokta caydırıcı bi uyarı yoktu asılan hamileler için. Odaya asla girmedim zaten sadece koridorda 2-3 dakıka bulundum ve o esnada hiçç bir rontgen cekılmıyordu işlem yoktu. 6 aylık hamileyim ama yinede tedirgin oldum. Varmı boyle bir durum yaşayan. Ayım ileri oldugu icin sorun olmaz dediler ama yinede korktum