Kızlar 8inde 5 aylık olacagız post açmıştım zaten ama biyeri ağrıyo diyodum doktorumuza gittik biseyi yok bir kizım var onda hic yasamadim boyle seyler onun doktoruda ayniydi bu erkek normal diyo 🤣 uyurken catlayacak gibi agliyo yatırmaya calisinca mamayıda azaltti ek gidayada baslamistik biz doktor tavsiyesiyle simdi kilo alimida azalinca ilikli corbalara basla dedi hafif kabız oluyo bazen iyi gelir dedi doktoruma cok guveniyorum zaten ah o olmasa napardim bilmem sizin bu aylarda böyle seyler oldumu ne zaman gecti gece 3 de arabaya bindik daha garajdan cıkar cıkmaz uyudu 🤣🤣