Bebeğim erkek 3 ay yeni olucak ve 2. Ayından diş çıkartma sürecine girdi doktorumuz diş etlerinin kabardığını ve diş çıkarma sürecine erken girdiğini söyledi fakat acısını dindirmek için şuan hiç birşey veremezsin diyor doğal yöntem olarak neler yapabilirim ne zaman çıkartır ve sizin süreçleriniz nasıldı?