Ben kesinlikle kış bebeği diyorum. Geceler uzun olduğu için güzel uyur, ilk kızım ilk baharda doğmuştu ve güneş erken doğduğu için çok uyanıyordu. Diğer ikisi mışıl mışıl uyudu Eylül ve Aralık bebekleri olarak. Ayrıca kışın bebeği taşımak vs de kolay ama yazın sıcakta bebekle sürekli kucak kucağa çok zor insan yapış yapış oluyor. Sıcaktan nefret ettiğim için bana zor gelmişti.
Yazın avantajı da bebeği alıp sık sık yürüyüşe çıkabilirsiniz ama ben kışın da istediğim zaman çıkıyordum.