gunduzanne Bebeğim Hipp keçi sütlü kullanıyoduk, içerken gaz sancısı giriyo diye aptamil prosyneo alın demiş ama iyimdiri kızlar ya bi yardımcı olun
evlatkus gunduzanne bizde başından beri prosyneo kullanıyoruz mamadan kaynaklı mı bilmiyorum bebeğim hep gazlıydı doktora değiştirmek istediğimi söylediğimde izin vermedi ztn probiyotikli gaz için iyi başka mamaya geçersen artar diye. 5. Ayda gaz sıkıntımız geçti çk şükür bnce birazda bebekle ilgili bu durum
mooomm01 gunduzanne ben doğduğundan bu yana kullanıyorum önce meme + mama devam ediyordum gazı vardı sadece mama cerdik gazımız bitti kolikti birde şuan 13 aylık süt ürünlerine alerjimiz çıktı o yüzden geçen ay değiştik
evlatkus gunduzanne aptamilin içeriğini şekerli diyolar ama kötü olsa doktor önermezdi bnce bide prosyneoda demir tadı var her bebek sevmiyor bizim ki doğduğundan beri onu içtiği için yadırgamadı belki
gunduzanne mooomm01 dünden beri veriyorum hergün kaka yapardı çocuğum iki gündür yapamıyor sadece ıkınıyo