Kızlar 11 ay üç Günlük kızım henüz yürümemiz ayakta desteksiz durmamız da yok ama kollarından tutup yürütmeye calistigimda yürümeye çok hevesli ve çok istekli Sevinçli bir şekilde hep yürüyor amahala ayakta desteksiz de duramıyor sizce geç mi normal mi sizinkiler nasıl ve ne zaman yürüdü