T-Tuna Cnprtk 4 ay 10 günlüğüz hala kullanıyorum. Sadece geceleri ama. Artık baklagil falan yemeye başladım hazır gaz azaldı diye. Gazını alıyor rahat ediyoruz
58goktugum Ben de 4 buçuk aylık olmamıza rağmen kullanıyorum çünkü bebeğim hala küçük bir gaz kütlesi
Aysemira2019 Ben 4 bucuk aylığa kadar kullandım.Zaten anlaşılıyor ihtiyaç olmadığı kendi çıkarabiliyorsa gazı sorun yoktur