koruk Merhaba arkadaşlar ben bu marka aldım fakat iyi ısıtamıyormuyum 2 saate soguyor yada normal mi anlamadım kıyafetinin üstünden baglıyorum doğrumu yapıyorum kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirmi acaba