Metehan45 8 aylık bebeğime geçen gün yaptırdık iki koluna da yaptılar evet ağlıyor durmuyor ama 20 dk kolunu oynatmaması lazım o süre biraz sıkıntı mecburen çizgi film açtık ama izlemedi etrafta ağlayan çocuklara bakıp sustu 20 dk kolay geçti bizim için