FilizAdaa Philips espresso 3300 kahve makinesi aldım, arkadaşlar ilk makineyi açtığımız zaman kutudan çıkan yağ ile yağlama işlemini yapacak miyiz kullanan arkadaşlar yardımcı olabilir mi
2022anne FilizAdaa bende yaklaşık 2 senedir kullanıyorum eğer günde 5 kahve tüketiyorsanız 4 ayda bir 6 ile 10 kahve tüketiyorsanız 2 ayda bir günde 10 kahve tüketiyorsanız ayda bir yağlamanız gerekiyor . Mekanizmanın hangi noktalarının yağlanacağını da youtube dan bakabilirsiniz ayrıntılı bir videosu var
2022anne FilizAdaa inanın şuan hiç hatırlamıyorum ama tahminimce yağlamısımdır çünkü mekanızmanın çalışması için o yağlama işleminin olması gerekiyor siz youtubeden mekanızmanın hangi noktalarının yağlanması gerektiğine bakıp yağlayın sonra kullanım durumunuza göre ilerleyen aylarda yağlama yaparsınız