ummacelya Ben 5 seans oldu gidiyorum, acı elbet oluyor fakat ben hiç öldüm bittim gibi bir eşiğe gelmedim. Arkadaşım bacaklarında ağlayacak noktaya geliyordu. Benim sadece bikini de biraz canım yanıyordu o kadar. Diğer yerlerde de hafif hafif yanma acıma oluyor o kadar. Bence dayanılmayacak birşey değil. Gitmeden jilet yapıyorum lazer olduğu gün duş yasak 10 gün sonra da kese yapıyorum. İlk iki seans baya bir dökülmem oldu. Şimdi de neredeyse çıkmıyor gibi birşey zaten