Kıymayı tencerede ilk haşlarmış gibi kısık ateşte bırakıyorum. Kendi suyunu salmış oluyor sonra çektiriyorum. İçine soğanı atıyorum 1 dk kadar o da haşlanır gibi içinde oluyor. Sonra kapağı açıp yağını atıp kavurmaya başlıyorum. Her türlü kıyma pişirmişimdir ama bu çok daha lezzetli oluyor diğerlerinden. Sonra da baharatlar falan.. biber girecekse de soğanla birlikte girecek.. 🤤