Kızlar dün akşam göğsümün biri şişmişti sağdım, ama sabaha kadar yine şişmiş yine sağdım. Oğlum şişen göğsümü emmeyi reddediyor, tadına baktırdım tuzlu dendi diğer göğsümdeki süt ise tatlıymış. Çıkan sütleri veremiycem tadından midesi bulanıyor ama tuz tadının geçmesi için ne yapabilirim bilgisi olan var mı?