Merhaba kızlar kızım 23 aylık çok hareketli sürekli oyun ilgi istiyor yanımda kimsem yok annem kaynanam başka şehirde kimsenin yardımı yok kafayı yiyecegim artık dayanamıyorum çocuga kızıyorum sonra içim parçalanıyor evde yapabileceğim şeyler kısıtlı yarım gin kreşe vermeyi düşünüyorum erken mi versem mi sürekli aglıyorum sizce ne yapayım