Kızım beş buçuk aylık, kaka yapamama sorunumuz var ıkı aydır ilk sefer 8 gün yapmadı zeytinyağı içirdim o gün yaptı sonrs 9 gün oldu yapmadı götürdüm lavman yaptılar sonrs tekrar 12 gün oldu yine lavman yapıldı sonrs bu sırada kan idrsr testlerimiz yapıldı bi sıkıntı yoktu sonrs kızım influenzs oldu ilaçla birlikte antibiyotik kullandık o sıra ıkı günde bir üç sefer yaptı kızım kakasını kendiliğinden. Şimdi tekrar on gün oldu bişey yok dün fitil yaptım fitile rağmen yapmadı hastaneye gitsem lavman yapacaklar akşam ben kendim yapmayı düşünüyorum, çocuğumun bağırsaklsrı tembelleşecek diye çok korkuyorum , perşmbe kontrolümüz var alerji kaynaklı olabilir demişti önceli götürdüklerimde, öyle midir acaba çok üzülüyorum üç beş gündür de çok ıkınıyor kuzum. Keyfi yerinde huzursuz değil karnı sert değil gazını çıkarıyor kendisi, masaj yapıyorum sıcak suda oturtturuyorum neler neler yaptım, kakalı bezlerini özledim yemin ederim