sevcih Benim sütüm akşama doğru azalıyor bazen 20 ml anca çıkıyo, ama günlük 5 6 çişli bezi çıkıyo mutlaka. Bebeğim doyuyor mu acaba, akşamları sürekli ağlıyo memede süt gelmeyince
sevdaozkan sevcih sürekli ağlaması gazdan olabilir bide göğüs makineleri göğsün içindeki sütü tam bosaltamaz
didoece sevcih gazdan ağlıyor bebekler o aylarda. 5-6 bez ve 1 kilo alan bebek asla aç olmaz içiniz rahat olsun ☺️ ne güzel sütünüz var sakın mama vermeyin doktor aksini demedikçe tabi. Bol bol gaz masajı yapın
kubra11111212 sevcih aynısını bende düşündüm bizde 2 ay 4 günlüğüz akşam saatlerinde artık bebeğim daha fazla ağlamaya başladı bende sütüm azalıyor doymuyor diye düşündüm doktora danıştım alakası yok günün gaz birikmesi akşama doğru sıkıştıriyor onu dedi sütünle ilgisi yok.bizimkininde kilo alımı iyi biraz daha sabredicez.birde sam siplex verdi ilk gün rahattı dün perişan olduk sebepsiz ağlıyordu baktım 8. Hafta atagiymis birazda bundan ağlaması fazlaymış
snydl kubra11111212 canım sekiz hafta atağı da mı oluyor benim ki de 2 aylık gazını yapıyor kakasını yapamıyor anne sütü artı mama ile gidiyorum ama çok huzursuz bırakınca ağlıyor allahtan eşim gündüzleri evde de daralınca alıyor ikinci ay atağı ne oluyor peki
kubra11111212 snydl burda bebek kısmında da yazıyo gelişim atağı diye sebepsiz ağlama huzursuz olma elini ağza götürme gibi yine can sıkıcı şeyler bir haftada geçer inşallah
acemitazeanne sevcih sabaha göre akşam sütü daha yağlı ve doyurucu oluyor az miktarı bile duymasına yeterli 🙃 çişli bez sayısı yeterliyse doyuyor merak etme