Muayeneden çıktım kızlar kese var, bebek gözükmüyor. Kalbini bile duyarız diye umut etmiştim 🥹 10 gün sonra tekrar çağırdı. İlk hamileliğimde yaşamadığım aşırı kasık ve bel ağrısı durumum var, içimde şüpheler anlayacağınız 😮💨 doktor çok detaylandırmadı, ağrılarımın da normal olabileceğini söyledi. Bebek içinde 10 gün sonra konuşalım dedi. Sizlerin tecrübeleri var mı bu gibi bi durumda