durubebek_ Bebeğim 2 aylık oldu çok kararsızım kessek sık uzar mı zaten saçlı doğdu ama hafiften dökülmeler başladı yanlarda çok döndüğü için ama kıyamıyorum da
-Ozge- durubebek_ Benim oğlumunda o donemler çok döküldü saçı hep sapka ile gezdiriyordum ama kesmedim 3 yaşına kadar durdu ilk saçı lüle lüle olunca kiyamamistim kesmeye kız olsa hiç kesmezdim. Saç gürlüğü bence genetikle alakalı kesmekle alakası yok diye düşünüyorum
HeeSenCokBiliyon durubebek_ aman kesmeyin bi doktorda izlemiştim alakası yokmuş kesersek saçı gür ve güzel çıkmasının ben de kesmedim oğlum 12 aylık oldu şu an saçları çok güzel hla kıyamam kesmeye 😅 ki kel olmuştu 2-3 aylıkken tüm saçlarını döktü sonra çok güzel çıktı saçları aşkımınn😍
durubebek_ -Ozge- bende kıyamıyorum işte hepsi bir uzasa diye bi düşündüm ama qyanlar dönmekten hafif seyreldi o kadar geri çıkıyor zaten yerine
durubebek_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala dönmekten yanlar seyreldi çünkü hafiften tepesi çok uzun ama yine de saçlı kızım yani güzel hepsi bir uzasın diye kesmeyi düşündüm ama kıyamıyorum
durubebek_ HeeSenCokBiliyon bencede ben sadece hepsi bir uzasın ye düşündüm yanlar hafif seyreldi şu an o kadar hala var da
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala durubebek_ Benim kızımda öyleydi hiç kesmedim. Saçları güzel yani bi orantısızlık yok.