Kızlar merhaba özel bir firmada çalışıyordum hamileliğimin 35. Haftasında doğum iznine çıktım daha sonra da iznim bitince 6 ay ücretsiz izine ayrıldım fakat bu ay sonu ücretsiz iznim bitecek ve bebeğim 8,5 aylık olacak. İşe geri döndüğümde ne gibi sosyal haklarım olabilir sizin iş yeriniz ne gibi olanaklar sağladı ve siz işe döndüğünüzde pişman oldunuz mu 🥹