Merhaba benim eltimin ilk oğlu da 3 buçuk yaşında konuşmuş birden hepsini söylemiş şuan 2. Çocuğu var 2 yaşında oda konuşmuyor hiç endişe etmiyorlar ilkinde doktor doktor gezmişler doktorlar bişey yok demiş ama eltim kendimi hasta ettim diyor bu çocuk otizmli diye diye diyor bence endişelenmeyin bazı bebekler geç konuşuyor. İnşallah biran evvel konuşur sizinde korkularınız geçer 🌸