Merhaba güzel anneler oğlum şu an 20 aylık ve emziği aşırı bağımlı damak yapısının bozulduğunu Görüyorum. Birkaç gün emziği gündüzleri vermedim sadece uykuya geçişte verdim ama bu işe yaramadı Sürekli ağladı hiçbir etkinliğe ya da oyuna katılım sağlamadı. Emziği ucunu kesmek ne kadar doğru bilmiyorum her kafadan bir ses. Gerçekten şu an çok çaresizim ve acilen emziği bırakmamız gerekiyor 20 aylık olmasına rağmen sadece on kelimemiz var doktorumuz emzikden kaynaklandığını algılarını açık bir çocuk olduğunu söyledi sizden destek bekliyorum. Deneyip işe yarayan taktikleriniz varsa benimle paylaşır mısınız