gulnazaslan Kızlar Sezaryen sonrası regl düzensizliği oldu mu sizde ? 2 ay sonra regl oldum ve şu an regılım 2 gün gecikti
gktrksmom gulnazaslan doğum yapalı 5 ay oldu (sezo) 4. Ayımda regl oldum, bu ay çok hafif 1 gün kan geldi çok az ama regl oluyorum sandım belirtiler de vardı yani sonra o da kesildi anlamadım bende