Benim de bebeğim 1 aylık, uyanık olduğu zamanlar asla vakit geçiremiyoruz kucakta da olsa hep ağlamak istiyor çok yoruldum bu böyle mi gidecek bilmiyorum. Şu an çok ufak oyun halısı vs anlamayabilir ama kucakta gezdiği halde neden durmaz onu anlamıyorum daha ne yapabiliriz 😔 3 aylıkken biraz daha algıları açılıyormuş umarım 3 aya gelince biraz da olsa kendi kendine vakit geçirebilir😔