Herkese hayırlı ramazanlar mahkeme durumu var annemlerin karara çıktı karşı tarafın haksız olduğu ile ilgili ama karşı taraf mahkemeye itiraz etmiş bununla ilgili de kağıt gelmiş annemlere annemler konu ile ilgili yani itiraza herhangi bir işlem dilekçe vs yazmalı mı yoksa mahkemenin itirazı kabul edip etmeyeceğini beklemeli mi bilen var mı