rmysaylmz2 Kızlar bebeğim daha 15 günlük doğduğundan beri beşikte uyumuyor ağlıyor sürekli huysuzlanıyor ama oturma odasında koltuğa koyunca hemen uykuya dalıyor kucakta öyle ana kucağında da öyle fakat neden beşikte uyumadığını anlayamadım yardımcı olurmusunuzz
Myrtle rmysaylmz2 benim kizim da oyleydi. Park besik var, 2 aylikken falan yatmaya basladi. Besik genis geldigi icin kendini guvensiz mi hissediyor anlamadim. kundaklayip uykuluyken koydum, yuzunu elledim ettim alisti. 9 aylik hep besikte uyuyor.
glz2 rmysaylmz2 bizde aynı durumu yaşadık kendi evimizdeyken yatıyordu ama 40 ı çıkıp memlekete gittiğimizde kaynanamın kardeşinden aldığı park yatakta yatmak istemiyordu yaz ve kaynanamların ev çok sıcak olduğu için yere yatak yapmıştım orda yatıyordu
rmysaylmz2 Myrtle glz2 gerçekten çok değişik benim kızımda şuan nerdeyse 1 aylık olmasına 1 hafta kaldı salonda koltukta uyumaya bayılıyor