Adetim 5 gün gecikti, son adetimden bir hafta sonra iki gün kan lekesi görmüştüm test yapmıştım negatif çıkmıştı yerleşme kanaması diye düşünmüştüm çünkü ama şimdi yine test yaptım bugün negatif çıktı , bilemedim, başına gelmiş olan var mı? Bide hayal kırıklığı yaşadım aslında istiyorum olmasını oğluma kardeş gelsin diye de