hellokitty8 kızlar adetim 3 gün gecikti adet olmam gereken gün erken gebelik testi aldım negatifti bugün 3. gecikme kaset testte yaptım negatif sanırım olsaydı çıkardı dimi 24 gün geçti ilişkinin üstünden
selambengeldim hellokitty8 bence de çıkardı diye düşünüyorum yani adet gecikmesine göre baya belirgin çizgi olmalıydı. Bir kaç gün daha olmazsanız kan verin daha netleşir
hellokitty8 Dondurmalikahve cesaret edemiyorum ama eczanedekiler olsa bunda cıkar dedi adetin gecikmiş dedi
Duyulurum hellokitty8 üç gün gecikmeye olsa çıkardı ikinci çizgi. 3 gün gecikmeye hiç test yapmadım çünkü normal kabul ediyorum ama 4 gün gecikmeye yaptım ve ikisinde de gebelik vardı