Kızlar emziriyorum bebeğim 41 günlük bademciğim teki şişmiş ve ateşimde 37.5 falan çıkıyor parolda bi halta yaramıyor hastahanede de aciller 2 saat bekletiyor bebekle beklemek istemiyorum eczaneden ne alabiliriz yada ne yapabilirim birde bebeğim hasta olurmu böyle