[silindi] Kızlar doktor altı aylık olunca gece emzirmesini kes odasını da ayır dedi sizler ne düşünüyorsunuz nasıl ilerlediniz? Dün gece bir uyandığında vermeyim dedim ortalık savaş alanına döndü
Hatiiceuucar Benim kızım 19 aylık oldu hala kesemedik ortalık 56 oluyor meme vermeyince, varsa bu aylarda kesen anneler bende öneri almak isterimm
[silindi] Hatiiceuucar gece sürekli istiyor uykuya dalmıyor tekrar bu şekilde alışmasını istemiyorum ama vermesem de gece zaten 1590 kere kalkıyor bu sefer uyutmayla geçiyor kalan zaman ve sonuç olarak cinnet inşallah bi tavsiye veren olur bize
[silindi] eylm1 ben de ilk çocuğu o zaman kesmiştim ama gece bu kadar çok kalkmıyordu o. Bu kız tüm gece partiliyor 😅