Herkese günaydııınnn 💐sizden fikir almak istiyorum. Bebeğim 6 ay 18 günlük Ek gıdaya başlayalı 20 gün kadar oldu ve çoğu şeyi tattık. Geriye kalan lor ve labne kaldı. Temiz içeriği olan güvenilir nerelerden alabilirim?
Bir deee 🥲yavaş yavaş tattığımız şeylerden kahvaltı öğünü hazırlasam mesela yumurta omlet şeklinde avokado yanında gibi gibi, tadım olaylarından sonra bu benim kafamı karıştırıyor anneler 🥲