14 aylık bir kızım var 15.aya girecek bir haftadır resmen akşam uykusuna geçeceğinde korkuyorum gündüz iki kere uyuyor sorunsuz yatıyor ama akşam uyku saatinde çığlık çığlığa ağlıyo emerek uyuyan bir bebek akşam olup uyku saati gelince emince uyuyacağını bildiği için emmekten vazgeçip ağlıyo bağırıyo emerken gözleri gidiyor tam uykuya geçecek okuyor tekrar uyanıp ağlıyor bu aylarda böyle şeyler yaşayan oldu mu nasıl atlattınız