OLaaBalito_
3-4 dis sarimsak
Biraz bal 1 tatli kasigi kadar
3-4 damla limon sıkın
Karistirin bi güzel yedirin uzerine hemen su verin kusmasin
Siz kendiniz icinde yapabilirsiniz
Simdi bende 3 cocuk var biraz fazlaca yapıyorum
Yaslarina gore veriyorum
1,5 yas 1 tatli kasigi
3,5 yas yarim yemek kasigi
14 yas 1 yemek kasigi
Haftada 1 kez bir gun belirliyorum veriyorum + udi yagi + hindistan cevizi yagi+ çörek otu yagi
Eger hasta gibi olunursa ki duzenli kullanimda ayakta geciriyorlar bazen biri olur digeri hic olmaz yukarıda saydiklarimi her gun veriyorum ilac gibii dusunun antibiyotik niyetine ozellikle sarimsak bal limonu
Ama bunlari yaparken hayatiniz da ilac olmayacak
Yani cocuk hasta oldu diyelim öksürüyor hemen acile git ilac al sonra yukaridaki saydiklarimi kullan olmaz
Zaten duzenli kullanimda ilaca gerek bile kalmayacak
Ayrica Öksürük icinde bazi kullandığım seyler var
Su anda ailece grip olduk ve yukaridaki saydiklarimi kullanıyorum ilac icmiyoruz