sakinanee bi çok doktor artık fikir ayrılığında. Savunan da var savunmayan da. Doktorumuz bana şu şekilde açıkladı. “Dayım hayvancılıkla uğraşıyor kendisi anlatıyor tüm hayvanlar ilaçlı diye, eskiden bi inekten 15 lt süt alınsa şimdi 150lt alınır hale gelmiş. Bu normal mi? İlaç olmasa bu mümkün olabilir mi?”
Ben tercih etmiyorum. Öğrendiğim bilgiyi de paylaşmak istedim ☺️