elmaelmaelma Ben nedense bu karadut özü olanların gerçekten doğal olmadığını düşünüyorum. Kara dutun kendisi zaten bol bulunan ucuz bir şey değil ki. Bir şişe özü için kim bilir ne kadar karadut gerekir, E o zaman o fiyatlara nasıl satılabilir?
artikbiranneyim Merveruya zühre ana iyi değil ya evimize yakın bir şarküteriden alıyordum ama markasını unuttum daha koyu renkli ve kıvamı dahaa koyu olmalı, zühre ana öyle değil
derya0689 Kesinlikle vitma soğuk sıkım, katkısız,temiz icerigi. Fiyat olarak diğerlerinden yüksek zaten anlarsınız. Doktor onerisidir. Zuhre ana filan hikaye almayin
Merveruya derya0689 zadelife aldım bu marka da aklımda bulunsun çok teşekkür ederim cevaplar için. 9 aylık bebeğim direk çayı kaşığıyla verebilirim dimi
derya0689 @Merveruya Verebilirsiniz bir sorun olmaz. 1 yaşından sonra 1 tatlı kaşığı verirsiniz. Şimdilik çay kaşığı yeter
Mavigokyuzu Merveruya yorumlarda Zühre anayı tavsiye ettiklerini gördüm. Fason üretim ve içeriğinde şeker olduguna dair haberler ve gıda dedektifinin paylaşımları vardı. Fiyatına kanıp hemen almayın bir araştırın derim.
Hry-ayhn26 Zühre ana almıştım bı kere tadı bana sadece aroma gibi geldi meyve suyu için sulandırma ile kullanınca
elof Merveruya weefood güzeldi gayet. Tadı makul abartılı şekerli veya abartılı ekşi değildi. Ben memnun kaldım.
bebeklerrr Merveruya aktardan Zühre ana aldım bende kıvamı biraz sulu yorumlarda öncesinde daha koyu olduğu yazıyor tadı güzel deneyebilirsiniz.aktrdan almanızı tavsiye ederim.