1 aydır diş eti enfeksiyonum var.Antibiyotik kullandım fakat hala geçmedi. Düzenli fırçalıyorum bu hafta diş taşı temizliği de yapıldı ve andorex gargara verildi. Doktorum 3 ayı bile bulabileceğini söylüyor tamamen geçmesi için. İnternete bakmamak gerekiyor evet ama baktığımda vücutta bazı kanserlerin belirtisi olabileceği yazıyor. Çok korkuyorum böyle bişey yaşayan ya da belirti olarak çevresinde böyle bişey gören var mı