Anneler merhaba anaokulunda çalışıyorum ve hastalık var kızım 2 yaşında hırıltıs var dedi doktor öksürüğü var balgamlı bı şekılde 3 haftadır geçmedi
Dünden beri çişini yaparken yanıyor ağlıyor daha önce hiç antibiyotik vermedim ilaç kullanmıyordum hiç ama bunu artık kullanmam lazım sanırım sızın bı öneriniz var mı acaba ? Bitkisel olur yada builaç hakkında vücut alışsın istemıyorum 😢😢😢