Merhabalar güzel anneler
Oğlum 15 aylık sabah kahvaltısı öğle ve akşam yemekleri 1 haftadır hiç yemiyor. Aç kalmasın diye emziriyorum ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim iştah açıcı takviyesi filan önerisi varsa önerir misiniz? Teşekkürler 🙏🏻