Kızlar işe başladığımdan çok zor oluyor başkasının uyutması 7 aylık oldu kızım . Bazen uyuyo bazen çok ağlıyor uyumuyor kvde. Memede uyumayı nasıl bıraktıralirm bu konuyu yaşayıp başarılı olan var mı . Memede uyutmak bana zor değil ama bıraktırmam lazım ağlamasına dayanamıyorum kameradan görüyorum 🥲