Evi ya her gün ya da ıkı günde bir süpürüyor umut bebişimle çok sever süpürgeyi yemeği de o uyanıksa önüne bir şeyler koyuyorum bazen tezgaha - vakumlu tabure almıştım-mama sandalyesine oturtuyor öyle oynuyor ben de onunla konuşuyorum vs. Durmayınca kucağımda ya da kanguru da. Eğer hiç durmazsa her şeyi bırakıp oyun oynuyorum
Dikkati dağılıyor sonra devam ediyorum. Genel olarak evim hep düzenlidir. Çünkü hiç bebeğim var diye dağınık bırakmam. Önceliğim de bebeğim her zaman. Bazen canım istemezse iş yapmam çamaşırlar bir iki gün bekleyebilir hiç sorun değil. Onunla vakit geçirmek daha keyifli benim için. Özellikle hava güzelse ilk uykusundan sonra da hep dışarı hava almaya çıkarırım o da iyi geliyor. 9 aylığız. Benim bu şekilde 🥰