Boynumdan ameliyat oldum dört senedir ağrı devam ediyor. Mr sonucumu bir doktora gösterdim büyük ihtimalle araştırma görevlisi zaten bana hemen boyunluk yazdı kullanmak zorundasın diye.
Bugün op.dr gittim, Boyun yamuk duruyor egzersiz yapman lazım sürekli dedi boyunluk ne alaka, asla kullanmaman gereken bir şey bu durumda dedi.
Ben kime güveneceğimi şaşırdım vallahi.
Eğer o dediğinden beri kullansam daha kötü olurmuş boynum