Merhaba güzel anneler kızım 11 aylık emziriyorum çok şükür emzirmeyle ilgili sıkıntımız yok hatta doğduğunda göğsüm yara bile olmadı ama kızım emerken geçen gün çok kötü ısırdı ve göğsümün ucu yara olmuş dikkat etmedim o da sanırım terleme şu bu derken iltihap kaptı çok ağrıyor o göğsümden emzirmek istemiyorum hem canım acıyor hemde iltihap ağzına giderse diye Korkuyorum ne kullanabilirim bilginiz var mı