aysayss atak haftası bebekten bebeğe değişiyor gibi bizde 3,5 aylıkken başlamıştı felaket bir dönemdi ama 20 gün sürmedi diyebilirim geçici bir dönem sabırlı olmanız gerekiyor (sinirden çok ağladım çok 🤣🤣) ama nihayetinde geçiyor birde ağlatmadan uyutma konusunda çok dikkatliyim fakat 4. Ay atak döneminde mümkün değil gibi bir şekilde ağlasa da o düzeni siz oturtabilirsiniz sonra tekrardan ağlamadan uyuma evresine dönüceksiniz. Ama uyku düzeni için biraz daha beklemenizi tavsiye ederim bu dönemde biraz bebek ne isterse o şekilde hareket etmiştik biz