Günaydın arkadaşlar oğlum 34 aylık hala emiyor bıraktırmaya çalışıyorum daha önce kadim ayında bıraktırmaya çalıştım iyi de gidiyorduk Ama bazı özel durumlardan dolayı yeniden başladık. Birkaç defa bıraktırmaya niyetlendim hasta oldu ve yeniden devam ettim Ramazan’dan önce de bıraktırmak istedim yine hasta oldu bıraktıramadım perşembe akşamından beri gece emzirmemeye çalışıyorum ama çok başarılı olduğum söylenemez Sirke salça sabır taşı gibi yöntemler uygulamadan bıraktıran arkadaşlar önerileriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Ayrıca daha bıraktırmadın mı eee bir zahmet bırak artık filan gibi yorumları yapmayın lütfen. Zaten bıraktırmak istedim bu zamana kadar bıraktıramadım