ftttsrr bizimki 3 ay 5 gunlukken 5200 grdi e kg dogmustu gayet iyi diyorlar, aylik 500 gr alması yeterliymis anne sütü alınca, biz de 2. Ayından beri zorla emiyoruz Dr Dr gezdim bu çocuğun huyu böyle kafana takma ac kalmaz diyorlar siz de canınızı sikmamaya çalışın elde değil ama rahat olmak bebisi de rahatlatıyor 5 cisli bez yapıyorsa sorun yok 500 gr ayda alıyorsa bir de