Kisirvetursu Yine en güzeli diyetisyen olur bende öyleyim çünkü porsiyon kontrolü yapamıyorum ama yinede diyetisyene uyuyorum benim hassasiyetlerime göre yazıyor çünkü tatlıya dayanamadığım için daha çok tatlı şeyler ekliyor meyve, barlar tahin pekmez gibi benimde yolum uzun 96yla başladım 6 kilo verdim 4 haftada. Haftada bir kilo hedefim hızlı hızlı vermek istemiyorum çünkü hızlı verilen kilo çok çabuk alınıyor. Düşündüm yemek yememek mi beni daha mutsuz ediyor yoksa 20li yaşlarımın sonlarını böyle kilolu geçirmek mi diye öyle motive etmeye çalışıyorum